Velkommen til ei stemningsfylt jonsokfeiring på Vågsberget
I samband med Våge Oppedal Bygdelag arrangerar vi igjen den tradisjonelle jonsokfeiringa på Vågsberget.
Vi sel rømmegraut i kafeen og bygdelaget fyrar opp med bål og grillar i fjæra!
Praktisk info:
Tog frå Vågsvåg til Vågsberget kl 17.45 - kom gjerne i kostyme!
Vi er klar til servering kl 18.00
Vi stengjer serveringa kl 20.00, men feiringa fortset utandørs i regi av bygdelaget
Det vert bål og grilling i fjæra, men vi minner besøkande på å respektere museets reglar om grilling og bålforbod og ikkje driv privat grilling elles på museets område
Følg med på vérmeldingane og kle dykk etter forholda